Innowacyjny system kawowy, który podbił Europę, wkracza na polski rynek. Od 1 września na polskim rynku dostępny będzie nowy system kawowy – Tassimo. Jest to pierwszy na rynku inteligentny system, obsługiwany tylko za pomocą jednego przycisku. Dzięki innowacyjnej technologii kodów kreskowych, za każdym razem otrzymujemy perfekcyjnie przygotowany napój. Tassimo to połączenie najnowszej technologii i wzornictwa marki Bosch z najwyższą jakością kawy Jacobs Krönung i smakiem czekolady Milka.
Na czym polega rewolucyjność rozwiązania?
System kawowy Tassimo wykorzystuje specjalnie opatentowane kapsułki T-DISC, działające w oparciu o inteligentną technologię kodów kreskowych. Ekspres odczytuje kod kreskowy z każdej kapsułki T-DISC i dobiera odpowiednie parametry parzenia – wymaganą ilość wody, czas i temperaturę, czyli wszystko co niezbędne do przygotowania najwyższej jakości latte, cappuccino, espresso, gorącej czekolady czy herbaty. Dzięki zastosowaniu tego innowacyjnego rozwiązania, kawa i inne napoje gorące mają zawsze takie same proporcje oraz doskonały smak, a ich przygotowanie jest równie proste jak złożenie na nie zamówienia w ulubionej restauracji.
Bogate wnętrze i stylowe wzornictwo
„Tassimo, dzięki wysokiej jakości wykończenia i bogatej kolorystyce, świetnie pasuje do każdej kuchni. Klienci mają do wyboru 7 dopracowanych wzorniczo modeli w 3 rodzajach: T65, T40 i T20.” – powiedziała Karolina Machowska, reprezentująca markę Bosch.
Model T65 został stworzony dla wszystkich, którzy szukają urządzenia o najwyższych standardach. System filtrowania wody BRITA MAXTRA przedłuża żywotności ekspresu i pozwala cieszyć się optymalnym smakiem napoju, a wyświetlacz LCD z językiem polskim podaje dokładne instrukcje i ułatwia kontrolę procesu parzenia.
Dostępny w 4 kolorach ekspres T40 został doceniony za design: w roku 2009 otrzymał za swoje wzornictwo najbardziej prestizowe wyróżnienie branży AGD – międzynarodową nagrodę Red Dot Design Award.T40 wyróżniono także w testach konsumenckich za niezawodność, jakość i niskie zużycie energii.
Model T20 dostępny jest w dwóch kolorach podstawowych: białym i czerwonym, a dzięki różnym kolorom wyposażenia dodatkowego klienci mogą dopasować wygląd ekspresu do wystroju swojej kuchni i indywidualnych preferencji.
Miejsce na rynku
System kawowy Tassimo po raz pierwszy pojawił się we Francji w 2004 roku. Obecnie dostępny jest na 9 europejskich rynkach: we Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Grecji, Portugalii, Szwecji, a także w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W roku 2011 planowane jest wejście na 8 nowych rynków: poza Polską, do Czech, Słowacji, Rumunii, Ukrainy, Rosji, Norwegii i Danii.
„Kategoria systemów kawowych na kapsułki jest w Polsce nadal nowa. Mimo iż na rynku obecnych jest już kilku światowych graczy, to potencjał tej kategorii nie został jeszcze wykorzystany. Naszym priorytetem jest przede wszystkim jak najszybsze zbudowanie tego segmentu w Polsce i zapewnienie, żeby jak najwięcej Polaków mogło sięgać po swoje ulubione kawy za naciśnięciem jednego przycisku.” – powiedziała Justyna Jóźwiak, Brand Manager Tassimo z Kraft Foods Polska.
Różnorodny asortyment kaw i napojów gorących, a także wysoka jakość ekspresów sprawiają, że w każdym z tych krajów Tassimo jest chętnie kupowany przez konsumentów i zajmuje kluczowe miejsce w swojej kategorii. Na terenie Unii Europejskiej dotychczas zostało sprzedanych ponad 2,5 mln ekspresów. Natomiast w 2010 roku zanotowano ok. 40 % wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim, a konsumenci wypili kawy i napoje z ponad 1 milarda kapsułek!
Gdzie można kupić Tassimo?
Tassimo będzie dostępne wszędzie tam, gdzie obecna jest ta kategoria produktów. Zarówno ekspresy, jak i kawy będzie można kupić we wszystkich największych sklepach ze sprzętem AGD oraz w hipermarketach, a także w innych punktach handlowych.
W zależności od modelu ekspresu cena będzie się kształtowała w przedziale od 380 do 700 zł. Natomiast wszystkie kawy oraz czekolada Milka będą dostępne w cenie 20,99 PLN za paczkę, w której znajduje się 16 kapsuł T-DISC.