Wprowadziliśmy na rynek całkiem nowe cappuccino. Mokate Cappuccino One Cup kierowane do młodych, dynamicznych kobiet jest wyjątkowe, modne i nowoczesne. Przede wszystkim jednak posiada dodatkowe funkcje, co jest zgodne z obowiązującymi trendami. W sprzedaży dostępne już od maja.
Mokate Cappuccino One Cup jest wyjątkowe i innowacyjne już na pierwszy rzut oka. Dzięki oryginalnej szacie graficznej, niespotykanej w segmencie cappuccino, intensywnej kolorystyce i sposobie przekazania informacji, produkt przyciąga uwagę Klientów. Pięć intensywnych kolorów saszetek pozwala rozróżnić pięć rodzajów nowego cappuccino. Za każdą saszetką kryje się wyjątkowa kobieca postać, której nadane jest unikalne imię. Imiona są wyraźnym nawiązaniem do funkcji przypisanej poszczególnym rodzajom. Nasze konsumentki, tworząc swoje idealne wizerunki , będą się z nimi utożsamiać.
Mokate Cappuccino One Cup Fitiana zawiera błonnik, Inergina – guaranę, Vitiene – zestaw 12 witamin, Balancita – magnez i witaminę B6, Bellita – wyciąg z jagód Acai oraz witaminę E. Promocję nowego produktu wspierają działania reklamowe w mediach i internecie – strona internetowa (http://www.cappuccinoonecup.com/) oraz fan page na facebook-u (www.facebook.com/CappuccinoOneCup). Mokate przygotowało również bogate portfolio oryginalnych materiałów POS.
Mokate Cappuccino One Cup to z pewnością rewolucyjny produkt na rynku. Wierzymy, że znajdzie on rzeszę wiernych fanek.
Źródło: Mokate