Marketingowcy i PR-owcy piją ogromne ilości kawy. Większymi osiągnięciami w tej dziedzinie pochwalić się mogą tylko naukowcy. PR-owcy zgromadzeni na Social Media Day będą mieli okazję dowiedzieć się, jak ilość przekuć w jakość. Podczas konferencji na wrocławskim Uniwersytecie Cafe Pestka zaprezentuje jak najlepiej parzyć kawę, by uzyskać z niej maksimum korzyści.
Według zestawienia dunkindonuts.com najwięcej kawy pijają naukowcy oraz specjaliści PR i marketingu. Jak deklarują respondenci, niemal w połowie przypadków są oni mniej produktywni bez kawy. Oba zawody wymagają skupienia i kreacji, co sprzyja odruchowemu sięganiu po kolejne filiżanki kawy. Cafe Pestka proponuje jednak przedstawicielom tych zawodów większą refleksyjność przy przygotowywaniu kawy i jej piciu. Niezbędnym składnikiem dobrej kawy jest czas. Kilka minut trwa zaparzanie, a po zaparzeniu wymagane są jeszcze obowiązkowe 4 minuty, by napar nabrał głębi. Skupienie uwagi na procesie parzenia kawy oderwie na chwilę umysł od myślenia nad nowymi kreatywnymi rozwiązaniami, co może pozytywnie wpłynąć na proces kreacji.
Podczas obrad Social Media Day, Cafe Pestka specjalnie dla specjalistów PR, przygotuje pokaz parzenia kawy. Jej przygotowanie za pomocą syfonu jest bardzo spektakularne i przypomina pracownię alchemika. Kto wie, ile nowych pomysłów w dziedzinie mediów społecznościowych powstanie w wyniku magicznego działania kawy…
Pokaz odbędzie się 22 lutego o godz. 18.30 na Uniwersytecie Wrocławskim (ul. Joliot-Curie 15). Udział w pokazie oraz degustacja przygotowanych naparów są bezpłatne. Wśród uczestników Social Media Day zostanie rozlosowanych 10 podwójnych zaproszeń do Cafe Pestka.